Hat till rubriker ;]

Tjatja :) <3
Både blogg.se &bloglovin har nya nya utseenden, blogg.se gillar jag :D (y
Men bloglovin har bara blivit segt och konstigt, eller ja, första gången jag såg det var för mindre än en minut sen, så man kanske borde vänja sig först, innan man säger att det är konstigt.
Men det är iallafall segt, och det går ju inte fortare fär att man vänjer sig med den nya sidan.
Men men, så är det med många sidor, de blir segare med tiden, så är det bara.
Aja, har vart ute &tagit lite bilder, dåliga som vanligt, men men, thats life.
&det är ju inte hela världen att det blir dåliga bilder :D liksom, det finns viktigare saker, och jag vet ju själv att min kamera suger, eller ja, min mobil rättare sagt.
Och sen finns ju de som inte ens får mat, och så ska jag sitta och klaga över dåliga bilder? huh..
Men slänger iallafall upp några stycken, inget jag brukar göra, men idag har jag ju tråkigt så (;
pusssssss (k) <3
 bilderna kmr senare, skiten dampa ner sig, -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0