bilder, hehe.

Tjenare sötbarn :D <3
Vaknade för någon timme eller så, har bara duschat än så länge, jävligt skönt måste jag säga.
Sitter  just nu och fixar mig lite.
Får se vad som händer senare, antingen drar jag&lia in till uppsala och letar något, eller så skulle vi kanske tälta på ön med killarna, men vet inte ens om de skulle görat, så ja, vi får välls e hur det blir ;].
Just ja, kom på nu,när jag laddade upp bilderna, att jag faktiskt fixade ny design för att jag skulle få plats med större bilder, så även det måste fixas.
&vet ni, igår satt jag och snacka med någon på msn, och sen visade sig vara min gamla granne ((:
Men fler bilder kanske kommer senare, de hära var blä.
Men pallade inte kolla igenom vilka jag skulle ha så (;
pusspuss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0