ingen byrå! ;o

Tjenixen! ;]]<3
Höhö, ni kan skita i mitt förra inlägg, tack.
Men det vart somsagt rätt roligt ett tag (:
Jaja, skit samma. Vi vaknade typ vid sju första gången idag, haha.
var vakna ett tag, sen sov igen x) Sen gick jag upp vid nio eller något tror jag, &lia lite senare.
Åt frukost och blablabla, nu har hon ivarjefall taggat hem.
Jag måste försöka få någon ordning på mitt rum, men jag har inte någon jävla byrå eller något, så har ingenstans att ha mina kläder ens en gång :s
Men ja, vi ska fixa en byrå någon dag, typ om ett år.
Är faktiskt skit irriterad påre, eftersom jag aldrig kommer kunna få mitt klart någon jälva gång, och man vill ju hare klart så fort som möjligt, bläääääääääääääääääää!
nu ska jag sluta skriva massa skit saker, 
pussssssss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0