inge lia today :( <3

Tjenixen! ;] <3
Lia har inte svarat på mitt sms, så hon kommer nog inte komma, annars skule hon nog ha hört av sig.
Så hon köpte säkert silverschampot igår (:
Men det gör iallafall inte allt för mycket, vi ses ju iallafall imorn :D 
&då jävlar ska vi ha roligare än roligast! :DD kmr bli as kul, hoppas jag ivarjefall (((:
Sorry för jag inte kollar elr ens kommenterar andras bloggar, men etfter att bloglovin har ändrat sig, så orkat jag inte gå in där ens en gång. Så kollar väldigt sällan, tyvär.
&nu till en bättre sak, igår hade jag nytt besöksrekord, igen! :D 
Det är alltid lika kul ((:
Idag kommer det nog dessvärre vara väldigt några besökare.
&sen var det ju något mer jag skulle skriva, som vanligt, men har glömt vad det var.
pusspuss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0