Saknar alla! <3

Vet ni vad? Jag saknar på tok för många just nu! :( :o
Vill träffa alla nununununu!
Saknar skolan, det är mycket lättare att träffa alla då, även om den även är skit.
Med att plugg &blä :/
Sen lovar jag allt för mycket saker, allt för många ha jag sagt att jag ska träffa, jag som inet ens kommer iväg till harbo någon gång, vilket jag lovade för flera veckor sen.
Fast varför jag inte åker och träffar alla, är för at jag är rädd för att det blir stelt, ja, jag vet ju hur det blev sist, haha!
&sen är man ju blyg också ;]
Men det är iallafall självklart att man vill träffa alla, det är ju alltid bra att lära känna fler, det är ju inte precis något man säger nej till.
Men men, nu är det som det är.
&en vacker dag ska jag åka &träffa hela högen :D haha , (a 
Men nu till roligare saker, lias mobil funkar inte, det är därför hon inte har hötr av sig ;D
Haha, eller hon har skickat sms, men det verkar inte funka, så hon kommer om en timme :D  wiiihhhoo :D <3
pussssssss sötbarn! :* <3
Mongo bild, höhöhöhöhöhöhöh.
Haha, sry lia (a) 
Men vill inte ha samma bild som jag har haft förr :D
&sry för vi är lite fula (aa hihi, (: <3

Kommentarer
Postat av: Amir

skulle vart kul o träffa dig x) <3

2009-07-06 @ 20:53:44
Postat av: Johhanna (:

sv amir; men ru får för tur :D jag&lia har bestämt att vi ska träffa er nästa gång vi kmr till sthm ;) <3

2009-07-06 @ 22:29:37
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/
Postat av: Amir

najs :D <3

2009-07-07 @ 02:29:40
Postat av: Johhanna (:

sv amir; yeeaaass :D <3

2009-07-07 @ 14:10:35
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0