Ben&jerrys på burk :)

Så nu har jag smakat ben&jerrys på burk, eller ja, det var igår, men iallfall.
Precis som man kunde tro, så tycker jag att den är något grymt söt, alltså alldelles för söt, och det gör den inte så särsklit god.
Men efter att ha ätit ett tag, så försvann det tycket, istället blev det till att man skulle vela ha mer, mer&mer.
Alltså så gott som beroende framkallande, inte konstigt att folk köper den även om den är så dyr.
Jag köpte min på willys, där kostade den bara 45 kr. 
Men när jag var i finland så fanns det en ben&jerrys kiosk mitt i ett köpcentrum, där kostade tre kulor i strut 90 kr.
Så den är egentligen något sjukt dyrt! 
Men den här smaken åt iallfall jag, chunky monkey. 
Somsagt smakar den sjukt sött, sen är det, eh, jag vet inte riktigt va det är, men någon slags nötter eller vad det nu är, höhö, i som inte är precis gott. 
&tillslut är det choklad bananer i , vilket gör smaken lite bättre. 
Ledsen för att det är en liten bild, men bara för att annars skulle det bli en över stor istället, och det vill vi ju inte :)
För det funkar somsagt inte att ladda upp bilder, precis som jag skriver på varenda inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0