haha, :D <3

Hej igen sötbarn :D <3
Haha, jag palaled nte skriva mer påre andra inlägget, efterom jag pratade i telefon då :)
Haha, men såhär vare, lia skulle ringa mig, så ringde det, &jag trodde det var hon, så sen precis när jag svara såg jag att det var privat nummer x)
Men de hade tur, funderar liksom på att sluta svara när det är privat, är ju någon dryg jävel som sitter och ringer hela tiden, och sen inte säger något ;o
Men iallfall, sen pratade jag klart med de, så sen ringde lia igen, så prata jag massa mer med henne (:
Men såhära, det var en som började smsa mej, och jag visste inte vem det var, så han sa att jag skulle skriva om honom på bloggen innan han sa vem det var, men jag var så smart så jag hittade vem det var (:
&det var ju amir! :D <3
Så kan lika bra skrivas om honom på bloggen iallfall, eftersom han verkade vela det, och han är min trogna läsare&kommenterare :D , woho ((:
Tur att jag har någon som kommenterar iallfall ;D Tack för det! ((:
Haha, så nu har jag skrivit om honom, finns inte precis så mycket att säga så ;d
Men aja, har inget mer att skriva i överhuvudtaget, 
pusss på er bästa! :* <33
Gammal bild på lia&mej (: <3
Tagen ifrån; http://lijahh.blogg.se som nu mera än nerlagd, men iaf :)
höhö, jag ser en aning mkt tjock ut, men typ t-shirtens fel (a)

Kommentarer
Postat av: Amir

haha tack för den Johanna :D <3

2009-06-20 @ 00:34:10
Postat av: Johanna, :))

sv amir; haha, vsg :D <3

2009-06-20 @ 12:39:30
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/
Postat av: lia

yes passa dej gumman ,snart kommer ja! pusssssssss

2009-06-20 @ 13:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0