Kom till östa imorn :D <3 (aa

Hejsan gosbarn! :D <3
Haha, vet ni, nu har jag skrivit tre inlägg, precis efter varandra xd
Men sitter iallafall ute i solen med datorn, har börjat flagna på axlarna, snart är väll allt helt bort flagnat :(
Sug kuk. 
Funderar på att bada i poolen, men kul att bada sj, väldigt. &den är ju inte precis så världs fin, fast funkar ju.
Har iallafall smörjt in mej, eftersom jag inte vill vara något mer solbränd :(
Hela axlarna ser ju helt störda ut, som om det vore något fel på hela skiten typ, bläää.
Aja, det var något jag skulle skriva, det var något bra ju, men nu har jag glömt.
Men aja, imorn då tycker jag att så många som möjligt borde åka till östa &bada! :D 
Bara att åka dit, rajjt? :DD <3
Alla som gör det, är snälla (a) :) 
pussspusss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0