kulkulkul! :DD

Hej sötbarn! :D <3
Har städat en massa nu, men ska nog damma&dammsuga en gång till, eftersom det blir dammigt på en sekund typ, ha :)
Har även fixat lite andra saker, som naglarna, men råkade bränna bort en bit utav en x)) , proffsigt gjort måste jag säga! :D
Måste duscha och lite sånt också ((:
Men vet ni vad? :D 
Nu är det bestämt att vi ska flytta till tärnsjö, wiiiiho :D Jag&elin kmr ha roligast! :D <3
& en massa andra också så klart ((: <3
Fast däremot är det jun tråkigt att flytta härifrån, älskar det här huset ju, och lägenheten är ju blä :( Men aja, spelar ingen roll, om vi har tur så bor vi inte där så länge :D 
Men en till sak, mina örhängen som jag ska ha imorn är borta! :oo
Har letat som en idiot, brukar jämt lägga de på antingen tre ställen, men nu är de helt borta :(
Ska leta mera sen, eftersom jag måste ha de! ;o
Nu kan man bada i poolen också :D , och jag kommer ha sjukt kul imorn! :D 
Woho, som ni kanske märker är jag sjukt glad, över allt, precis allt , det här äger :D 
Men vet ni vad som skulle vara ännu roligare? Jo, om ni kunde kommentera lite mera (a), då vore ni urgulliga! :)))
hihih, pussssss! :* 



Kommentarer
Postat av: Eliin (:

vi kommer ha bästa sommarn :D <3

2009-06-12 @ 12:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0