Lia imorn! :D <33

Hej finaste människor! :D <3
Ska snart sova, eftersom jag ska försöka börja gå upp tidigare :)
Eh, det var faktiskt en massa saker jag skulle skriva, men nu är det helt tomt i hjärnan.
Men idag, har mobilen äntligen börjat fått en massa sms igen! :D
Haha, har liksom kännts som om jag knappat fått några på hela veckan, även om jag har det, men iallfall.
&även fast jag frågade typ 100 st ngt om vare gjorde, men liksom, det var ju tidigare idag, (a)
Så vi säger att det inte var pågrund utav det :)
Eh, nurå?
Imorn ska jag iallfall till lia! :D &vi ska typ ha såhäär sjukt kul! :D 
Sen får vi väll se vad vi gör och skit, men spelar ingen roll vad man gör, för det är lika kul vad det än är (a) :))
Aja, ska inte skriva mer nu, för min mobil dog :( 
Men imorn, då kommer det en fråga, &ALLA SKA SVARA! :D för jag är nörd, haha, ni får se på frågan.
Godnatt på er gott golk! :D <3
haha, pusssss! :* <3
Gammal bild, men pallade inte först leta rätt på någon, sen ladda upp på pea, sen lägga in hit, lalal , haha så tog en som redan fanns ;d 

Kommentarer
Postat av: Lokatt

Fifän vad fiskigt.

2009-06-22 @ 11:28:04
URL: http://analsveda.blogg.se/
Postat av: mahdi

skmytl.

2009-06-24 @ 19:59:14
Postat av: Johanna, :))

sv madhi; huh? ;s

2009-06-25 @ 10:02:45
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för din kommentar! :))

2009-06-28 @ 13:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0