Mat hos mormor ;9

Hej bäste läsare :D <3
Har perecis fixat mej och sånt, fast ser skit ut iaf , höhö :D
Ska tydligen till mormor &äta klockan fyra.
Aja, vem vet, annars kanske jag bara skulle sitta hemma hela dagen, så det är väll bättre än inget ivarjefall (;
Tror jag måste börja träna lite, suger ju när det typ är sommarstängt så det inte är några träningar :o
Så nu håller man ju på att bli tjock ;o
Äh, det fixar man lätt :D 
&vet ni vad? Jag vill veta vart vi ska bo :o Det är liksom fortfarande inte något 100% bestämt, skit bra, verkligen.
Aja, höhö, har liksom inget att skriva (:
pusssss!
&ifall ni vill veta, så liksom funkar det inte att ladad upp bilder på bloggen med google chrome, så laddar fortfarande upp med pea, fett drygt -.-'
vene vare är för fel hlr, det har ju liksom funkat förut,

Kommentarer
Postat av: Amir

haha stackars dej, du o dina bilder :D <3

2009-06-21 @ 16:47:36
Postat av: Johanna, :))

sv amir; haha, min dator kan ta sej :D <3

2009-06-21 @ 19:02:54
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0