Östa &bada idag (:

Hejsan svejsan! :))<3
 Ja, idag blir det bad i ösat, somsagt. 
Men har hört ifrån elin att det duggar där borta ;//
Men vi får hoppas på bra väder sen :D 
Försov mej, såklart, duktig som man är (h)
Snart kommer aniela, och vi är inte klara för ett rött öre, stackarn kommer få sitta här och ruttna bort på väntan (:
Kör iallfall med vattenfast mascara idag, bara. Lite smartare kanske, eftersom jag helst vill ha den kvar hela tiden, fast däremot är det inte så mycket mascara, eftersom den är så gott som slut. 
Vet inte om jag ska köra med eller utan foundation heller, tror jag tänker vara duktig och köra utan (h) Hoho, det är isånfall första gången sen jag började använda det, haha xd
Men men, ni får ha en bra dag, så hoppas vi på bra väder! :D
puuussssss!
Har itne tid att fixa bild nu, ni får stå ut.

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

vädret är jättefint här idag :D

2009-06-24 @ 11:50:59
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0