R.I.P Jennies hamster, hehe, ;p

Hittade Jennies hamster död idag, eller ja, de misstänkte att den var död, eftersom den int ekom fram igår och den inte hade ätit upp maten.
Så jag fick kolla, eftersom alla andra var för fega. 
&Där låg den död, den lille stackarn.
Fast mamma sa att den hade börjat tappa en massa päls på sista tiden, så den kanske var sjukt helt enkelt, för gammal tror jag itne den var, vi köpte de ju i julas &har för mej att de inte var så särskilt gamla då.
Men men, den skulle ju ändå dö någon gång, däremot kommer Jennie bli as ledsen :o
Antar jag iallafall.
Så R.I.P , Jennies hamster som bara hon vet vad den heter eftesom ingen annan kommer ihåg, hah.
Fast jag har faktiskt aldrig vetat vad den hette så kan vara svårt att veta nu,
aja, pusssss!
Hamster ;d 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0