rykten suger ;oo

Hej igen alla ännu mera snyggingar! :* <3
Imorn blir till att vara med stina&lia hela dagen :D <3
Bästbäst! :D , för sen åker ju stina bort på tors och är borta i fem veckor :( <3
Alla kommer sakna dej en massa! :o<3
Men aja, till en annan sak nu, rykten är blä. 
Har alldelles nyss fått veta att det visst är ännu fler som tror att jag knullar runt typ, men då kan jag iallfall säga till alla att jag faktiskt är oskuld, så, bra nu vet alla det. 
Inte för det precis är rätt personer som läser min blogg, men om man har tur så kanske någon utav de gör det, inte gör jag tror det, men iallfall. 
Det var något mer jag hade tänkt skriva, men har glömt, så whatever :D 
Men har fördendelen haft besökrekord idag, eller ja, egentligen inte, men jag räknar inte med den tiden som jag ansträngde mej för att få besökare, så på så sätt har jag haft rekord idag :D 
Tack för alla som kollar! :)) ;* <3
Fast tror alla kommer försvinna snart, eftersom man bara skriver om skit saker ;$ 
Aja, måste soava snart, måste upp tiiidigt imorn :D , 
pussss sötaste! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0