Sämst dator -.-''

Helu bbys! :D <3
Sitter här, tröttare än tröttast, pallar inte snacka med en ända, precis som igår.
Tror det blir till att sova tidigt idag, har ju iallafall ignet annat bättre för mej.
Internet går segare än segast, även om jag har telenors, bläää!
Tror min dator har något fel som vanligt, om jag har tur blir den hel pajjad innan garantin går ut, vilket är någon gång i juli, och då jävlar ska mamma kräva en annan! :D
Så man kan ju alltid hoppas, annars kommer den ändå gå sänder någon månad etferåt -.-'''
Den har än så länge blivit inlämnad tre gånger, och sen har grannen fixat den två eller tre gånger, &om jag första gången den gick sönder, inte hade väntat ett halvår, så skulle den nog hunnit blivit inlämnad tusen gånger till, höhö.
Kass sak är det iallfall! 
Aja, hade egentligen inget att skriva, har bara helt enkelt tråkigt.
pusspuss! 

Kommentarer
Postat av: Amir

nu undrar man vad du gör med din dator egentligen :D <3

2009-06-30 @ 00:02:53
Postat av: Johanna, :))

sv amir; haha, ja en jälva bra fråga xd tror dt är jag som är dplig &inte datorn :D <3

2009-06-30 @ 00:27:05
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0