Sämst upptadering ;o

Hej alla söta :)) <3
Asså, jag är veklrigen ledsen för att jag har blivit en aning dålig på att skriva, men ha rinte haft mycket att skriva om och idag har jag inte varit hemma så mycket (:
Har somsagt färgad lias hår iallfall, det blev fint :), men kommer bli bättre sen (:
Men sen däremot tänker itne jag färga, eftersom vi testade en slinga, det blev oranget.
Efter vi färgat taggade vi iallfall hem till stina :D 
Körde typ anden i glaset och lite sånt. Sen var vi i våla ett tag medans jag väntade på elin (:
Sen var jag med hennes istället :)
Vi gick mest bara runt och pratade en del :)
Men tack allihopa för dagen ((: <3 
Liksom, pallar inte skriva så mycket om vad vi har gjort och så, det är ändå inte så intressant precis :)
Eh, jag hade faktiskt massa saker att skriva om, men som vanligt har jag glömt allt ;o 
haha, aja, pusss snyggingar! <3
Får bli ngn blä bild, för jag orkar inte lägga in bilderna från mobilen till datorn idag, de kommer imorn så fort jag vaknar, så det första ni gör när vi vaknar, kolla min blogg! :D (a)
Haha, :* <3

Kommentarer
Postat av: Amir

ere fint väder där borta? :D

2009-06-17 @ 01:23:40
Postat av: Johanna, :))

sv; yess dt äre :D , elr nte så varmt, men soligt iaf ((: sjdå :D

2009-06-17 @ 14:52:20
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/
Postat av: Johanna, :))

sv; yess dt äre :D , elr nte så varmt, men soligt iaf ((: sjdå? :D

2009-06-17 @ 14:52:25
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/
Postat av: Amir

samma här, soligt men inte varmt :o <3

2009-06-17 @ 23:25:23
Postat av: Johanna, :))

sv; kej, dt suger ;oo <3

2009-06-18 @ 10:25:34
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0