Sova hos lia&bada i östa :D

Hejsan alla snyggsnyggingar! :D <3
Asså, jag är verkligen sjukt ledsen för det typ har blivit lite dålig upptadering, men jag har faktiskt anledningar.
För det första, sov jag hos lia igår, min dator har något allvarligt problem stort problem i hjärnan, inte för den han någon, men iallfall. &idag har jag varit och badat (:
Men iallfall, igår var jag hemma hos lia, skit kul! :D <3
Vi typ åkte till ublixbo &badade, sen drog vi in till månkarbo, för vi skulle hämte martina, sen så sov vi på höloftet också, egentligen skulle vi köra anden i glaset, men det gick typ inte, men vi klarade oss iallfall :)
Sen gick vi upp typ klockan tio imorse, och jag lovar, mina tänder har aldrig någonsin känts så äckliga! :s
Men aja, så gjorde vi något, sen hämtade mamma mej (:
Så hemma fick jag skynda mig att fixa mig, packa, byta kläder osv.
Sen kom oscar&hans mamma och hämtade mej, så taggade vi iväg till östa :)
Sen kom ella&elin också :)
Aah, så badade vi typ hela dan, eller ja, solade massa också :)
&imorn, då jävlar ska vi dit igen, och då tycker jag att alla taggar med, rajjt? :DD 
Aja, måste försöka fixa min dator -.-' 
pusssss!
bilder kmr later, :*

Kommentarer
Postat av: Amir

låter skojjskojj ;)

2009-06-23 @ 18:52:11
Postat av: johanna

sv amir; klart :D <3

2009-06-23 @ 20:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0