sova (:

Hej sötaste läsare :D <3
Just nu är jag fortfarande sjukt trött, höhö.
Men precis som tidigare, så har jag fortfarande inte gjort ett piss.
Vädret suger kuk, jag tycker det får ta & bli sol snart! ;oo
Tog av mej mina strumpor och märkte att jag har fullt med myggbett på de :(
Så ena foten är alldelles svullen, höhö :) intressant va? nej inte precis ...
Ska iallfall snart sova. 
Imorn ska jag lämna lite saker till stina, sen resten utav dagen ska jag nog inte göra något alls, eftersom john tänker sno mitt busskort för dagen, så kan inte åka någonstans då ;o 
aja, pusssss!

Kommentarer
Postat av: Eliin (:

nej , men hände i lördags :O <33

njaa , jag vet inte riktigt hur jag mår , "/

det är typ som om jag inbillar mig själv att jag mår skit bra , men jag vet ju att det inte är så .

<3

2009-06-15 @ 16:05:11
URL: http://elin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0