Spel nörd :D

Hej snyggungar! :) <3
Nu har jag faktiskt städat en massa :D
Blandannat dammsugit hela övervåningen förutom jennies&mammas rum :)
Ja, det behövdes verkligen iallfall (: 
Fast snart kommer det väl se likadant ut igen. 
Men men, nu ska jag iallfall nörda the sims2 som fan! ;D  haha, jag har tråkigt x)
Ska bara fixa lite koder först ;9
Skulle egentligen spela ett annat spel, men då lärde jag ha tv spelet, och det står inne på jennies rum, dit tänke rjag knappast gå in.
Så det blev de hära, sjukt intressant, höhö :)
pusssss fina människor! <3

Bilder funkar fortfarande inte, kommer så fort det går :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

*SV:* Åh, tack!! :)

2009-06-17 @ 19:31:13
Postat av: L I I I L L Y

Haha, glömde skriva i! XD

2009-06-17 @ 19:31:36
URL: http://liiilly.blogg.se/
Postat av: lia

och snart får du the sims 3 också, hihihihihiih puss <3

2009-06-17 @ 21:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0