Träffat stina :D< 3

Hejsan svejsan söt! ((: <3
Idag vaknade man typ vid tolv, höhö :D , bombning utav sms , heh
Men liksom, min mobil e lite störd, så helt plötligt kommer det en massa :)
DuschadeFixade mej typ, sen tagga till stina :D <3
Drog först till apoteket, sen till tempo och tillsist hem till henne ((:
Där svullade vi oss vattenmelon, hah, och gjorde massa annat roligt :D
Sen innan jag gick, så svullade vi oss mackor, haha, vi är nog lite svull (a) 
Så kom nyss hem typ, kommer väll inte göra ett skit till idag heller, värdet suger som vanligt.
Fast nu regnar det ju iallafall inte, men det är kallt &blåser som bara den! ;o
Aja, har inte mycket att skriva om idag heller, min fantasi är i botten just nu, tror jag. 
puusssss!
bild tagen innan jul lovet (:
Men hon skadade sitt finger idag så, haha :)<33

Kommentarer
Postat av: stina

hahah vi e mest svul! (: jag e helt skadad i fingret ;D hihih



pusss gusungen min<333

2009-06-15 @ 18:27:01
URL: http://sstinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0