typ sjuttioelfte dagen jag har tråkigt, (:

Hej söta människor! :D <3
Idag har det inte hänt något alls, som ni nor redan har försått.
Har bara suttit hemma hela dagen &pratat med folk :)
Inte för att det är många inloggade, men iallfall, inte ens hälften utav vad det brukar vara ..
Fast var ganska förvtäntat, så spelar ingen roll :)
Imorn ska jag iallfall ha roligare än såhär! :o
Då jävlar kommer lia! :D<3
Men iallfall, så ifall ni vill veta håller jag på att lära min mamma lite vett :)
Tex att; inte prata med mat i munnen, inte stirra på folk& att äta upp allt på talriken, haha :) xd
Aja, nu ska jag välll hitta något spel att nörda på, eftersom edt här suger stenhårt!
pussss, hoppas alla andra har tusen ggr roligare än mej! :D <3


Kommentarer
Postat av: Amir

haha spel? provat tibia, cs, elr typ poker på facebook? :D <3

2009-06-19 @ 22:03:57
Postat av: Johanna, :))

nej, men kanske ska testa dt då :D , tack för tipset ;D <3

2009-06-19 @ 23:51:57
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0