Hemma igen (:

Hej finaste läsare ((: <3
Nu har jag ganska nyligen kommit hem :)
Somsagt försov jag mig imorse, men han bra iallfall.
Aniela kom strax efter att jag skrivit klart det tidigare inlägget, &strax därefter åkte vi hemifrån.
Sen satt jag &aniela där typ en timme eller något på att alla andra skulle komma xd
Haha, men vi solade väll för det mesta hela dan, var inte lika varmt i vattnet idag liksom :)
Ah, så gjorde vi iallfall en massa annat också såklart men (:
Lia kom också senare på dan :D , &läven lite annat folk , trevligttrevligt :))
Sen åkte vi hem ungefär vid fem eller något, aniela&lia fick skjuts, så lia stannade även ett litet tag sen (:
Hihi, trevlig dag idag också måste jag säga :D
pussssss!
Pallade nte ta fler bilder, funkade knappt&ladda upp samma bilder flera ggr, så dt vart lit fel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0