Bad i toften med skolan :))

Hej kära blogg läsare :) <3
Imorse vaknade man vid fem, det spöregnade ute och jag trodde att jag hade försovit mej, haha :)
Iallafall, så skulle vi åka och bada vid toften idag, eftersom att det var så dåligt väder fick man välja om man ville dit eller stanna i skolan och kolla på film & leka lekar :)
Men  klart man ska bada! :D 
Så när vi kom dit så badade vi typ på en gång, bara ett snabbt dopp, ner, och sen upp igen, typ iiiiskallt! ;o
Sen gick man runt där och frös :)
Så typ grillade vi och lite sånt (:
Sen tillslut beslöt vi oss för att bada igen, stina banga ur, & jag blev i knuffad hela tin :o
Höll på att dö av kyla, fast får nog skylle mig sj lite, jag kunde ju faktiskt gå bort från bryggan, höhö.
Men jag ville ge tbx, fast de kunde ja nte :D , haha
Sen typ bytte vi om igen, sen dröjde dt inte så lång tid förens bussen kom. 
Sen vare lite dumma på bussen :o 
Aja, men kom till skolan, gick hem, och dålig som jag är råkade jag somna ;o 
Sov typ tills halv sex elr vare va, för då vare mat, sen kollade jag igenom lite kartonger som jag inte har packat upp än, haha x)
Skriver lite här nu, sen ska jag leta fram flera kartonger, jag trodde jag hade jätte många, har än så länge bara hittat tre, som före mesta är fyllda utav mattor, haha xd 
Aja, nu ska jag inte skriva mer skit  :D , 
pusssss! <3





Kommentarer
Postat av: stina

hahahah mitt paraply är ju överallt 6/8 bilder ;D hahaha

2009-06-10 @ 20:29:15
URL: http://sstinah.blogg.se/
Postat av: jessica

haha kom ihåg när vi cyklade dit xD åh du med din jävla sten åh jag skrappa utt mitt knä för du med din förbannade vattenflaska xD haha! <3

2009-06-10 @ 23:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0