tråkigt :)

Hejj alla snyggingar! :D <3
Sen sist har jag inte gjort sp mycket intressant (:
Eftersom jag inte hade något bättre för mej, och det bara var jag och mamma hemma, så åt vi &spelade spel typ, och jag vann ju såklart stoooorrtt som vanligt (h) (a), höhö, skrytarn ..
Kollade på ngn film på tv typ också, den dög väll (:
Sen klippte jaf även mammas hår, tjännade lite pengar, eftersom jag verkligen behövere så tänkte jag inte klippa itan att få betalt heller :D , haha (:
Just nu sitter jag här, väldigt kul, verkligen.
Men vet ni? :) Haha, dessa saker har jag; lias jacka, lias skor, lias papper, lias tändare, lias jeans. Sen lia&stinas flagg sak som de fick ifrån kim&freddi elller va de nu heter :)
Sen har lia mina jeans, mitt linne, stinas halsband, och ngn utav oss har hennes linne (: 
Fast låter faktiskt som mycket fler saker när man säger det, nu när man skriver det låter det inte som mycket alls.
Men vet ni en till sak? (: Jo, fick precis höra ifrån någon att den har åkt till tierp, för att träffa mej x)) , tror han bor i sthm (:
HAHAH, Lyckat! :D (y  
Men jag tänker fanimej heller träffa honom, iallfall inte nu :)
Haha, folk är bra roliga ibland (: 
Aja, är iallfall inte första gången det hänt , som värst var det när det var en som sa att han satt till bussen till östervåla just då och var nästan framme, men sen visade sig att han satt på en annan buss xd, han hade inte så bra koll, eftersom han var full då ;9 
Aja, känner mej iallfall ledsen för jag inte kommer på något roligt alls att skriva om, inte för jag vet vad ni tycker är roligt att läsa :D , men iaf (: 
pussss!


Kommentarer
Postat av: Amir

haha stackars kille som vill träffa dig xD får åka dit i onödan hahaha

2009-06-15 @ 23:59:19
Postat av: stina

hahah Lia har även min tändare xD hahah





pusssss

2009-06-16 @ 13:24:04
URL: http://sstinah.blogg.se/
Postat av: Johanna, :))

sv amir; haha, ah x)) men är man dum så är man ;D

2009-06-17 @ 13:31:24
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0