solbränd ;ss

Hejj igen snyggaste (; <3
Sitter här har lite tråkigt, solbränd är jag också ;o :s
Det är faktiskt andar gången jag blir solbränd sen jag var liten, för när jag var liten har jag ingen koll på om jag blev solbränd eller inte, haha.
Men iallfall, förr hade jag sjukt lätt för att bli brun, nu verkar det inte gå alls :(
Är bara vitvitvitvit, och om jag solar för mycket verkar jag bli röd istället ;o
Asså, jag solade bara en gång förra året, om ni vill veta, hehe, jag hade inte så mycket tid över då. &i år, är det väll första gången idag som det verkligen är varmt och man badar &sånt.
Fast får nog skylle mig själv när jag inte använder någon eh, hjärnsläpp, haha, men sån där sol grej som man smörjer in iallfall ;9
Men liksom, har ju kännts onödigt alla år, när jag ända inte har blivit bränd, men aja, får väll ta &börja använda det nu :)
HAha, jag vet att jag skriver om världensroligaste saker, höhö,  men whatever :D , fast liksom .. kanske är därför mina besökare börjar försvinna, hmmm ..
Aja, imorn skare iallfall bli kul, alla kommer fortfarande, rajjt? :D <3
Men ska sova nu, eftersom jag ska börja gå upp tiiiidigt! :D 
pysss! :*

Kommentarer
Postat av: Amir

kan inte fatta hur folk kan sluta läsa denhär fantastiska bloggen (a) <3

2009-06-24 @ 01:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0