Uppsala med mamma :)

Hejsan gott folk :D
Sry, var meningen att jag skulle skriva innan jag drog, men han inte, blev lite damp med datorn.
Men nu har jag iallfall varit i uppsala med mamma, sist man var det var ju förra sommaren när vi skulle köpa möbler ;o
Så kunde lika gärna följa med, och även se till så hon inte köper en massa skit mat, höhö.
Ni förstår att min familj, den äter verkligen inte bra mat (: , men blev en del skit saker iallafall, fast inte lika mycket smo det hade blivit om jag inte var med (;
Aja, först åkte vi till skopunkten, så blev man ett par skor rikare :D 
Riktigt trevigt måste jag få säga! ((:
Sen till ikea &äta fett mat, sen köpa mat, sen hem :)
Skulle ju egentligen till harbo hälsa på basse, kanske n¨gon mer också, jag vet inte, men jag vill inte åka någonstans medans det regnar. 
Vädret kan ta sig.
Men en bra sak iallfall, mamma kanske ska åka till portugal iallfall :D, fast med lotta istället, och isånfall inte en månad, men kanske en eller två veckor, och det är ju faktiskt bättre än ingenting :D (y
Men kag kanske inte ska säga något, för det blir säkert inte av iallfall, haha :)) 
Sen är det en massa kansken hit&dit om vart vi ska bo, höhö.
pussss sötamänniskor! <3

Det funkar fortfarande inte att ladda upp bilder, men har iallfall fixat fram de nu, var bara nfyra st, men iallfall.
&jag kan bara ha den storlek som det är påre här bilder, bara så ni vet :) 
Sö lia! :D <3
&söt stina! :D <3
Haha, ni ska jag informera om att den här drickan är gjord i stenhamra, eftersom det är ända stället den görs på :) xd
SnyggElin&Jag stog och kollade på någon råtta eller va det va nere vid vattnet ;d , höhö (:

Kommentarer
Postat av: Lia

oj där ser ja ju blond ut ! hehe...pussssssssssssssssssss

2009-06-19 @ 10:28:32
Postat av: Johanna, :))

sv; hihi, du kanske är lite blond också;D pussssss

2009-06-19 @ 13:46:12
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/
Postat av: soofia

Är lia blond igen? :D <3 hon är ivf dunder fiin! Älskar dig <33

2009-06-21 @ 19:11:26
Postat av: Johanna, :))

sv sofia; yess, dt är as fint! :D

&du, vi måste träffas ngn dag :D saknar er där borta ju :* älskar dej med! <3

2009-06-21 @ 19:25:54
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/
Postat av: soofia

dt är klart vi lär träffas någon dag! ;D<33 saknar dig med, vi är sååå långt ifrån varandra ;) <3



älskar dig<3

2009-06-22 @ 15:30:24
Postat av: Johanna, :))

sv sofia; hihi, bra :DD

hahah, precis ((; gullunge :* <3 pusss

2009-06-23 @ 22:05:45
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0