Fotboll i harbo (;

Tjenare ;D <3
Nu är jag hemma igen från fotbollen :D
Det var harbo mot södefors, 2-2.
Vilket betyder att både lagen sög :D (a, haha, nejdå, vi säger att de va bra (:
Sitter &kastar i mej mat just nu, är vrålhungrig! ;o
Sen ska jag nog hitta på något med johanna, vad får vi väll se :)
Fördendelen har jag taknat på mobilen igen, så nu får ni smsa en massa! :D
Haha, fördendelen, när jag va inne o våla och vänta på bussen, så kom dt typ fem traktorer efter varandra, liksom vadå byhåla? xd 
Men ska leta efter något mer att äta, jag kan lova er, att de här va inte mycket till mat ;oo
pussspusss! <3
Aniela&sofia :D <3
Tobbe, Johanna, Carro&Hanna :D <3
Fooootboll, (;
Aniela:D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0