Lia idag! :D <3

Tjenixen! (; <3
Precis som jag skrev igår, så kommer lia idag! :))) <3
Har nyligen duschat &håller på att fixa mig lite nu.
Ska även kolla igenom systers garderob, och se om det finns något klädesplagg man kan baxa utav na (a).
För om jag hittar något som är bra, är det ivarjefall inget jennie använder, så de gör nog inget (:
Ikväll får vi väll se vad som händer, eller antingen åker vi väll till tärnsjö, men isånafall får de höra av sig igen.
Och om de inte gör det, så taggar vi nog in till uppsala tror jag :)
Aja, ska fortsätta med mitt nu, så får ni också göra det :))
pusssss! <3
Gammal bild på mej&lia :) <3
Har iallfall löst problemet med bilderna, jag får ladda upp de med internet explorer istället, 
sjutk irriterande, eftersom det är något extremt segt! ;oo

Kommentarer
Postat av: Amir

lite finare väder idag iallafall..

jag har aldrig fattat vrf tjejer älskar the sims.. fixade nyss the sims3 åt syrran, en crackad version dåra.. hon blev ju skit glad, nu säger hon att hon ska sitta uppe hela natten o lira the sims ;O

2009-06-21 @ 00:05:45
Postat av: Johanna, :))

sv amir; aharu, men nte tillräckligt varmt än ;o

haha, dt e ju kul :D , elr ja, ibland ;o



2009-06-21 @ 12:38:29
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0