wiho, :D

Hejsan hoppsan! :D <3
Vet ni en till sak, jo, nu har gubben sagt att vi får flytta in till lägenheten i tärnsjö, fast nu säger mamma att hon hellre vill bo i fågelsta xd, men kommer bli sjuukt jobbigt att bo där! :o, eftersom man inte kan ta sig någonstans, så blir nog tärnsjö, iallfall, eftersom vi alla andra kommer vela det :)
aja, vi får väll se hur det blir.
&vet ni en till sak? :D HAha, jag tror jag lovar folk på tok för mycket! 
Asså, jag vet inte hur många människor jag har lovat en massa saker, usch ja, det måste jag sluta  med ;o
Men kan inte ro för det, vill ju inte vara taskig :(
&sen vare faktiskt en till sak jag skull skriva, men det har jag glömt, men själv tycker jag att det räcker bra med typ fyra (?) Vet ni vad idag (;
Haha, aja, måste sova nu, eftersom jag måste upp mega tidigt imorn! :o 
pusssssss!

Kommentarer
Postat av: Eliin (:

du ska bo i tärnsjö . punkt slut ! <33

2009-06-26 @ 17:46:04
URL: http://elin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0