:)

Helo :)
Jonas påstog att de lät som när ja skrev att vi skulle dit och dricka vodka typ, att de lät som vi typ "åhh, vi ska dricka vodka , .. " ja ni fattar ;D men va inte så iaf (x
Aja, har väll typ ätit, sen satt ja vid datorn igen (a.
Sen blev dt utvevklingssamtal ;o
Gick väll .. ehm .. vene , det gick som dt gick helt enkelt .
Jag hatar mitt huvud, ngn som vill byta ? 
ufffff
Aja, har iiinnnnggett att skriva ! ;oo
Jo, jag tkr synd om min syster, att hon inte fattar att de är psykiskt störda i hela huvudet.
usch !
Annele&Micke hade bombat anna-karin igen, fast den här gången med mail oc skit ist för två timmars telefon samtal varje dag.
Asså helt ärligt,  både två kanske borde ta och växa upp innan de dör ?
Ussssssccccccchhhhhhh påre säger ja bara.
blääbläbläbblä ! 
Aja, tur att ja slipper sere iaf ;]]
Jag tror inte ngn läser min blogg längre, kanske ska lägga ner hela skiten ist ?
Juste, kankse skrivit de redan, men mamma skulle iaf inet få kma hem på länge nu ..
pusss<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0