:)

Hejj :)
Idag vaknade man kl sju (h
Typ fixa mig, åt frukost osv ..
Sen tagga ja bort till bussen ;D
När ja väl står där kmr ja på att bussen gick fem i och inte fem över , hade missat den me ngn minut bara :o
Så då fick ja gå hem och sen kom mita och hela gänget och hämta mig+lämna mina saker ;9
Sen tagga vi till valbo :)
Hitta inget, men alla andra hitta väll ngt iaf ;d
Sen åt vi på ikea, och sen  tagga hem igen, fick vänta hos de en timme på bussen (:
Sen vare ba att tagga hem, va städat här när ja kom hem :öö
Aja, sen typ hann ja packa upp lite, sen skulle man äta igen ;o
Man e ju inte lite fullproppad nurå (y 
Ska fortsätta packa upp grejjer nu ;d
Btw, mina besökare suger -.-' 
ingen kollar påren här bloggen, däremot kollar fortfarande massor på min gammla blogg ..
Grattis ! ;D
it sucks ;/
Men sånt e livet (a
JUSTE ! Jonas har blockat mig .
pussss <3!

bilder från igår (:  <3





blev lite random bilder på ngr ställen ;PppPpPp




Kommentarer
Postat av: Alicia :D

haha lite efter men det var en kul kväll :D:D kan du kanske skicka bilder någon gång?? :)

2009-07-04 @ 14:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0