Ny blogg igen ;o (a

Helo (:
Nu har ja en ny blogg igen ! :o
Haha gud osm ja håller på x)
Men om man inte vill att vissa ska läsa så vill man inte ;D
Nu hoppas jag verkligen att micke hittar den här bloggen, för isf får ja damp ! :ss
Han e ju sjukare än sjukast, både han&anneli borde ju hamna på ngn jälva anstalt elr ngt ..
Bara vart i skolan idag :)
Typ, svenska, engelska, so, lunch, so, fysik, sen sluuta ;D
Så tagga hem (:
After that satt jag bara typ vis datorn, precis som vanligt ..
Måste som vanligt plugga, men göret fan aldrig, måste skärpa mej ! ;o
Har sjunkit i massa ämnen, före mesta pga läxorna ;(
Aja, sen skaffa ja alldelles nyss den här bloggen (a .
Utveckllingsamtal ikv, iinte hurra .
Juste, nu kan ja berätta om helgen ! ;D
Jag&lijah skulle på hemma fest hos ngn, men sen vart den inställd så vi skulle ba dit och dricka vodka me re elr ngt ;o
Och på bussen va vi helt störda (a)
Sen när vi kmr in till uppsala, hitta vi ett helt oöppnat paket med tuggummi på marken, både samtidigt typ nästan  tar upp de, fast ja han först (a.
Men de betydde iaf tur ;D
Sen så gick vi ända bort till gränby, typ tog 25 min kanske ?
Och påväg dit vare ngr as snygga killar som kollade på oss jätte mkt ;o
Jag hade fått för mej helt säert att de va svennar, men lijah ba "tänk om de e turkar"
För ja hade aldirg sett de, så vette fan va ja fått för mej att de va svenska x)
Men sen iaf så skulle vi ha träffats kl sju, vi kom fram tjugo över, sen fick vi vänta 20 min på att de skulle kma också.
Sen står ja med ryggen emot näre kmr.
Och ja ba "lijah, äre turkar ? äre tuskar ?" hon ba "ja" ty ngt sånt.
Och ja ba "va ska vi göra ? " :o
Sen så typ efter evig heter sägere hej.
Så ja vänder mej om så säger vi också hej (x hah.
Sen kollade alla tre samtidigt bort.
Fast juste, de va två blattar och en turks (a
Sen då näre kolla bort så gick vi bara, sen kom de en bil, så vi började springa x)))
Sen killarna ba "vart ska ni? vart ska ni ?" 
Ja ba "vi måste gåååå" hahah, me världens fulaste röst ! xD
Sen följde de iaf efter oss ett tag blablabla
Men sen när vi va påväg in till stan igen typ så kmr ett gäng me killar me öl och skit framför oss.
Lijah ba "kolla bort, kolla bort, alla är turkar!"
Sen va alla svenska ((x
Sen typ bestämmer vi oss för att gå bort till max, och då kmr polis och ambulans, och ut kmr en kille på bår och hela han ba skakar :o
Hade typ vart slagsmål tror ja.
Sen går vi in på max, väntar ett tag, sen när vi tror poliserna åkta så går vi t genom dörren däre brukar stå en massa.
Där står poliserna kvar och förhör ett killgäng och ett tjej gäng , så kmr vi där mitt i hela skiten (y (a
Vi hade sån sjukt jälva tur att poliserna va där, tjejerna va de som vi typ bråka me elr ngt förr :O
Så gick vu runt.
Sen går vi typ till hemköp elr ngt och köper godis, för att sedan tagga hem.
Så står vi i kassan så hör man ngn bakom ba "Kolla där e dom!" jag vänder mej om och kollar, så står alla de där tjejerna där, och ja ba "lijah, de står bakom oss!" sen så fort vi hade betalt ba sprang vi bort till bussen xD 
hahah gud asså x)))
Sen typ när vi va hemma iaf så råkade både somna, sen när vi gick upp och skulle sova lijah ba "slutade filmen precis nu elr?" tror ja de va hon fråga, ja ba "jag vet inte, jag somna inte"  hah, så jälva botra x)
Blev lite störd kväll, men va as kul ;DD <333
Och idag, äre 11 dagar kvar ! (a) :D ska bli grymt kul ! ;9
hoppas ja iaf :o
hihih (a.
puusss<33

snö ovädret igår ! ;o







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0