Älskar er mest!<3 :)

        Jessica längst fram, jag längst bak i hörnet :) 
Forever&ever bby! <3
Shit, jag vet inte vart jag ska börja! :o
Vi e ju faktiskt släkt, så vi har ju känt varandra hela livet (a),
Men dt var väll nte förens för två år sen som vi började bli riktigt tajta ? :]
Utan dej, vet jag nte vad jag skule ha tagit mej till vid massor utav tillfällen, utan dej skulle de inte ha funnits ngt mej.
Du har fått mej att kämpa, och jag har alltid kunnat lita pårej till 100% ! (L)
& vilken jälva humor! :D 
Haha, våran slår allas ;D
Asså, dt är så sjukt mkt jag skulle kunna skriva, med det behövs egentligen nte, eftersom du redan vet om hur sjukt mkt du betyder för mej, :)
Men tänk alla minnen just nu kan jag nte ens rabla upp en fjärdedel utav alla, men iaf, minns du förra sommaren, när vi cykla ända bort till lafsen, åh gud ag trodde jag skulle dö! 
Elr hösten för två (?) år sen när vi va hemma hos mormor, och så kom de där jälva mopparna&jag skojjade om att dt va adam&viktor, och sen tyckta vi dt va helt konstiga eftersom de åkte hit&dit hela tiden ;o  och sen vare de också x)
Elr förra våren när vi gick ända bort till nisse, och han nte fatta ett skit, så vi lärde gå hem igen! :o
Elr när du, jag&johanna va i uppsala&jag tappade bort kassen med mina pengar och johannas nycklar och hela skiten i, jag var skit tjurig hela tiden, och vi sprang runt och letade som idioter! x)
Elr nu orkar ja nte skriva fler saker, hehe, dt va ju inte ens en tjugondel utav allt! :D 
Hihih, men du hajjar själva grejjen, älskar dej! 
Hoppar du så hoppar jag, föralltid.

Lijah, även du betyder något sjukt otroligt mkt för mej! . <3
Det är så svårt att veta vad jag ska faktiskt ska skriva, etfersom vi ända nte har känt varandra så länge, och även för andra skäl, men jag ska försöka skriva lite bra ivf (a) <3
Jag kmr ihåg näru började här i våla skola, du gick jämtjämtjämt och pratade i telefon, alla tyckte dt va lite kul, *fniss* (a)
Hihi, :))
Dt var sjukt många saker som förändrades näru kom, då kanske nte allt var bra, men nu kan dt knappast bli bättre.
Tänk, helt ärligt om nte du hade flyttat hit, då skulle jag nog nte haft många vänner kvar längre, och dt e hela sanningen, jag var redan då påväg att förlora de allihopa. Tack vare dej har jag bara skaffat mej flera, och vi ska skaffa oss ännu fler! ;) yeah, nu kör vi!
Asså, dt kännns verkligen nte som om vi bara kännt varandra i mindre än åtta månader, dt e fan nt ens ett år! :o
Jag litar verkligen pårej till 110%! Vilket jag kan ha sjukt svårt att göra med vissa personer, och nu har jag ju ändå inte känd dej så jälva länge, och dt var faktiskt nte förens nu i år jag började känna att vi kmr allt närmare&närmare varandra :)
& att vi har samma humor, smak&även en hel den tankar, höhö, göre ju nte precis sämre, :)
Det är en sån sjukt tur att jag har dej! Jag skulle inte ha varit ngn alls utan dej, aldrig ngnsin.
Jag älskar dej lijah dalefur! <3 
Om du någonsin lämnar mig, då har jag ingen aning om vad jag skulle ta mej till, jag skulle helt enkelt inte klara dt.


Kommentarer
Postat av: Amir

sweet! :)

2009-05-08 @ 23:29:22
Postat av: lia

ååå, gud ja börjar nästan gråta !

gumman jag kan inte ens föreställa mej ett liv utan dej. När jag är med dej är jag verkligen mej själv och vi är så lika och jag kan verkligen berätta allt för dej! älskar dej Johanna Preinitz tack för att jag har dej och tack för vår vänskap!

2009-05-09 @ 11:35:20
URL: http://lijahh.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv; helt klart! ;)

2009-05-09 @ 11:52:30
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/
Postat av: stina

va gulligt ;D <33

2009-05-09 @ 12:18:05
URL: http://sstinah.blogg.se/
Postat av: jessica

Finns inte ord, du är bäst! :'D <333

2009-05-10 @ 21:55:40
Postat av: Louize

Jag gillar din blogg :D

Postat av: Anna

älskar sånna underbara vänner :)

2009-05-12 @ 19:13:30
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0