borta ifrån topplistan ?

Ngn mer än jag som märkt att dt försvunnit bloggar ifrån blogglistan? ;o
Före första vare ju kissies, som var med ett tag, men nu har även dessies blogg försvunnit :o
Eller äre bara jag som är blind?
Men iaf, kanske är ngn annan också som försvunnit, vem vet, jag håller inte 100% koll på vilka som är med där ;] höhö.
Men har iaf ingen aning om vart de tog vägen, visst, kissie har väll en annan blogg?
Men dt har ju iaf inte dessie, om hon nte gått och skaffat dt nu :o
Ja, jag har då ingen aning. Får kolla påre med senare ;D
Tyvär gåre inte att ladda upp bilder nu, utav ngn konstig anlednign, så ja, den får väll kma senare :)
Så länge får ni kolla på blogg.se ;)
Men måste tbx till skolan nu, pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0