.

Jag är inte längre lika glad som jag var för några veckor sen, mina tankar tar över allt.
Inget är ditt fel, du har inte gjort något fel alls, det lever bara kvar sen förr.
Ingen kommer förstå vad jag menar, ingen kommer att få veta, för ni kommer aldrig få veta det genom min synvninkel.
Aldrig någonsing kommer någon få veta, iallafall inte allt.
De senaste veckorna har jag för det mesta bara varit trött, speciellt den här, och bekymrad.
Mina tankar går hit&dit, hela tiden, som ett ända virr varr utav allt.
Tanken kan aldrig fastna på en sek, utan den glider snabbt vidare innan jag hunnit tänka klart.
Koncentrationen ligger längst ner, och socialiteten den faller- men snart ska den upp igen.
När jag först tänker blir jag glad, men jag kommer alldelles för snabbt till det andra, och då försvinner det glada igen.
Jag är rädd,.. och feg.



Kommentarer
Postat av: stina

Gumman! jag förstår precis vad du menar är de nån som vet hur de känns att vara depig så är det jag! Om du vill prata så finns jag alltid!

Du är världens finaste person o hoppas att du vet de!



älskar diig <3

2009-05-13 @ 15:20:24
URL: http://sstinah.blogg.se/
Postat av: Viktor

Bara att säga till om du behöver prata eller nått, <3

2009-05-13 @ 15:44:48
Postat av: Johanna

sv; tack, men dt e lungt :)<3

2009-05-13 @ 15:58:57
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/
Postat av: Lia

Jag kommer alltid stå vid din sida och hålla dej i handen. Glöm aldrig bort det <3

2009-05-13 @ 17:01:34
URL: http://lijahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0