Finland imorn tills sön ;o

Helo :) <3
Skolan idag var väll helt okej typ, har nte precis gjort så mkt ;d
Fysik provet gick väll inge vidare, men tror väll jag får g iaf, fick reda på kemi provet också, fick vg :)
Sen efter skolan vare ba att tagga hem och börja packa, duscha fixa mej osv
Är väll egentligen nte klar än men ;p
Ngn dryg jävel sitter och ringer mej på privat nr hela tin, sen när jag svarar lägger den bara på -.-'
Förra veckan ringde den ett antal ggr, nte för jag svarar alla men när jag gör dt så lägger den ivf på, igår ringde den två ggr, men då pallade ja nte svara, sen ringde den idag igen, sen när ja svara laren på, eheh ;s
shit the same, skit dåligt väder äre också! :o
Senare idag åker jag ivf till jessica, sen åker vi till båten kl fyra på morgonen imorn :o ufff
Sen fyller ju viktor år på lördag, grattis i förskott! ((: <3
Men måste fortsätta med mitt nu, så jag hinner bli klar ;9
Kmr fördendelen nte blogga ngt mer förens på mån elr tis igen, och ingen mobil förens sön kväll :(
Ja om man räknar ifrån imorn ;] men dt suger ivf ..
Aja, ni får hare bäst så länge! :D <3
pusssss! <3

Jessica&Jag, 
gammmmal bild! ;D 
hihi, <3

Kommentarer
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; hejsan! jag har glömt vad vi prata om eftersom jag inte har kollat genom alla kommentarer på några dagar.



Men hur har du haft det dom senaste dagarna? :)

2009-05-20 @ 18:12:01
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Tack sötnos :* <33

2009-05-20 @ 18:21:18
Postat av: Johanna ,

sv; hihi, :)) :* <3

2009-05-20 @ 22:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0