Lördag&Söndag :)

Hejsan snyggingar! :)) <3
Ska egentligen på träning snart, skulle verkligen behöva gå, men jag pallar verkligen nte. 
Imorn äre sista gången, så då måste jag iaf verkligen gå :)
&vrf jag nte pallar gå, är för att jag är faktiskt väldigt trött, efter nästan ingen sömn inatt ;o &massa mat proppning nu, så jag kmr iaf bara få håll :o 
För jag har faktiskt ätit tre mackor nu (h), höhö, intressant.se , verkligen.
Men igår, ja då kom lijah vid haklv fem typ :)
Vid fem kom även stinah lina (:
Jag åt mat, de sprang ut på kullen och rullade sig, haha, ah, sen fixa vi oss lite och sånt, ah, you know :) 
Sen tog vi bussen till tärsjö vid sju (:
Kom dit och gick runt lite, sen gick vi till pizzan för de två skulle äta  ;b
Efter ett tag kom väll också martin&blidmo, sen va väll danne där ett tag också ;d hehe
Sen när vi satt där kom ju hela gänget som va hemma hos elin :D
Så då vare sofia, sofia, elin, madde, vera, alicia&aniela tror ja (:
Sen typ drog vi hem till danne, utan hnm :) höhö
Ah, sen gjorde vi massa, lalal, a ute, gjorde bort oss som vanligt .. heheh..
Ah, sen drog vi tbx iaf, gjorde lite grejjs lalaa (:
Aja, trevligt vare iaf, och tack allihopa :) <3
Imorse vakna vi vid halv sju tror ja dt va av att ett alarm börja tjuta, sen börjadere pipa lite då&då , lite irriterande ;o
&jag fick panik över hur varmt dt va :o helt jälva översvettig typ ;s
Eh, ah, sen gick vi til pellans ngn gång, fin som man var ;]
Fast e ju nte precis många ute vid den tiden men ivf ;p
Höhö, och ja där minsan var ju danne ;o höhö
Aja, lijah&stinah skulle äta igen (:
&sen tagga vi till bussen, och nu e jag hemma :)
&ingen träning somsagt, ska nog sova nu :))
pusss sötnosar! <3

Stinah, lijah&jag :)<3




Kommentarer
Postat av: JaanaBanana

Söt blogg du har

2009-05-10 @ 12:00:08
URL: http://jaanabanana.blogg.se/
Postat av: stina

De e vi de ;D <3333

2009-05-10 @ 13:24:51
URL: http://sstinah.blogg.se/
Postat av: Petro och Jossan

Vi har fråge stund på bloggen nu:)

2009-05-10 @ 13:32:15
URL: http://petroochjossan.blogg.se/
Postat av: lia

hand i hand for ever <3

2009-05-10 @ 14:08:56
URL: http://lijahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0