Sverige har nya enkronor! :)

Hejj påer :) <3
Höhö, nu ska jag iaf förklara lite bättre om att ngn gick in på min blogg, ja ngn har väll antagligen på ngt sätt fått tag på mitt lösenord och gått in påren medans jag skrev inlägget, dt var drf dt va fyra st inägg i ukast.
&extra rädd är jag för jag har blivit av mitt lösenord på msn fyra ggr förr då folk sen gick in och skrev till andra, näej, nte kul. Drf är jag just nu jälvigt rädd att den skulle byta lösenord på bloggen så jag nte skulle kunna kma in ;o
För nu äre ju så att bloggen är ju minst tio ggr så mkt viktigtigare än msn, höhö.
&Just nu är jag absolut nte glad! ;o
Sen tror jag ju även att den fortfarande skulle kunna va kvar inne, för här inne, asså där man skriver lägger in bilder osv, här dampar dt som aldrig förr! ;o
Nej, dt har aldrig vart ngt probem mere förr, men nu jälvar äre massa problem :s

Skit samma, satt och kollade en annans blogg, dt har visst kmt en ny enkorna till sverige :)
Den ser absolut roligare ut än de förra, elr vad tkr ni? :)



Kommentarer
Postat av: malin

den var jo riktigt snygg, och känns riktigt rätt i tiden!

2009-05-13 @ 08:47:34
URL: http://artofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0