Ny design ;]

Goddagens! :]] ♥
Skola idag, har nte vart så kul på länge faktiskt, :) nte för jag vet vare va asom faktiskt va så roligt me dagen idag men iaf :D
Idortt först, bingo, pallar nte förklara hur man gör men vårt lag vann, såklart (h) Även fast vi bara var tre st&fick dt jobbigast (a)
Sen körde vi två andra saker, på sista skulle man göra ngt lalal, alla hade namn, lalal .. jag var den store (h) hah ;d
Sen vare so&matte, matten kan suga ner sig.
Luuuncch :) & efter dt träslöjd! :D 
Sista lektionen nu, han nte klart precis, men aja, kom iaf väldigt långt :))
Fast e ju nte ens en tioendel så fint som nicklas :o, alltså våran träslöjdslärare ;d
Höh, sen var skolan slut! :D 
Hääärligt.
Kom hem och började på en ny design :)
Men mitt i kom Simon&David :o 
Simon satt&rotade i mnin väska, och david skulle kolla på mina bilder hit&dit hela tiden ;o
Helt plötsligt hade han "råkat skicka ngr bilder från min mobil till hans" hahah x)) så dålig ;]
Fast kan iaf nte klaga (a), e ju iaf roligare att träffa folk än att sitta helt ensam :o
Men david råka göra en grejj så jag lärde starta om datorn&bärja om på designen x)
Haha, fast gör inget, eftersom den ändå var damp :)
Kanske nte precis världens proffsigaste header, men jag älsar bilden! :D<3 
& jag pallade nte hålla på och göra ngn eftersom alla blev dåliga :)
Ifall ni undrar vrf bilden är s suddig, äre för att den ska vara så ;]
Nej, men hur vare nu med att skriva mindre ? hööhh ..
pusss sötnosar! <33

Snygg alicia! ;)
Fin Stinah! :)                           Söt Sofia! :)

Sötsofia&Snyggalicia!
 :))<3

Kommentarer
Postat av: stina

jätte fiin design! men den förra va lite finare tycker jag ;D



jag haffar lite bilder ! ;D pusss

2009-05-08 @ 17:57:35
URL: http://sstinah.blogg.se/
Postat av: jessica

sv: skärp dig! :O du sa ju att jag kunde lite på dig ju...

2009-05-08 @ 18:39:28
Postat av: Alicia :D

<3

2009-07-04 @ 14:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0