Ingen träning ;(

Hejj sötbarn :))! 
Idag har dt nte hänt så mkt mer än att jag har pluggat en masssa teknik! ;o
Har nog faktiskt pluggat i fyra timmar kanske, känner mej stolt :)
Har suttit ute också, mkt härligare även om dt nte är världens bästa väder :)
Var även och träffade viktor en snabbis typ, medans han väntade på sin buss ((:
Blir ivf ingen träning idag, sporthallen har visst redan stängt, dt suger!
Är verkligen helt rättvist att fotbollen jämt får ha en massa träningar men inte vi ? ;o
På vintern tar de alla tider, och om nte finns dt ngn sjukt värdelös tid över som ingen kmr på.
&på sommaren när fotbollen tränar ute, ja då är sporthallen stängd, riktigt snällt, höhö.
Sen förstår ja nte vrf de stänger så tidigt hlr? :o ;s
Fördenelen måste jag faktiskt sluta äta en massa skit saker hela tiden! 
Förr gjorde jag dt aldrig :o
Nu känns dt som om jag äter hela tiden, och bara en massa onyttigt, men dt kan ju även bero på att mina äpplen har varit slut (a), höhö ..
Känns ivf lite bättre att äta äpplen, även om de inte hlr är så värst nyttiga, och egentligen borde jag inte äta de, eftersom jag får ngt grymt ont i magen utav de! ;o
Fast gör inget för min del (: hehe, skit samma
pussss!<3

Kollade poolen idag, riktigt trevligt, elr va säger ni ? ;]] 
Höh, alldelles grön&fullproppad utav pollen! (:


Kommentarer
Postat av: Julia

haha, tack så mycket för tipset. Men jag tränar redan 3-5 gånger i veckan så det kan nog inte vara det. :)

Haft en bra dag?

2009-05-11 @ 20:09:12
URL: http://nyckelringen.blogg.se/
Postat av: Viktor

Tack för att du höll mig sällskap sötnos ((: <3

2009-05-11 @ 20:46:55
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Sv: Hej och tack för din kommentar!:)



Oj, poolen såg inte så fräsch ut, haha!

2009-05-12 @ 09:41:08
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: jessica

2009-05-12 @ 11:40:25
Postat av: jessica

2009-05-12 @ 11:40:46
Postat av: jessica

haha oj, jag råkade skicka lite fel där xD

haha ja mina ben var helt gele ;) <3333

2009-05-12 @ 11:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0