Sista inlägget, sen slut med bloggandet :)

Hejsansvejsan! :))
Somsagt äre dt här de sista inlägget jag kmr ja, elr ja, jag kanske skriver ngn gång då&då, så ni kan ju kolla ngn gång i månaden ivf (a)
Just nu är jag långt ifrån glad, varför får ni inte veta, elr jo, en sak kmr väll med i dt här inlägget, men iaf :)
Jag ska egentligen plugga eftersom vi har engelska prov antingen på ons elr tors, &kan ingenting, sen skulle vi ha matte prov, men har ingen aning om när vi ska hare nu :s flera stycken snacka om nästa vecka, så det är säkert så också.
Sen kommer de även komma ett oförberett matte prov, antagligen den här veckan eller nästa, men det märker jag väll när de kommer, höhö.
Men nu är det iallafall såhär, i veckan ska vi åka och kolla på en lägenhet i tärnsjö.
Samtidigt som vi var trea i kön på en lägenhet i storvreta, vilket är en jävligt bra plats, bästa som vi har haft hitils. 
Fast nu hade fler enmält sig, så vi ligger på åttonde, men skit samma, det är fortfarande bra.
Men om det nu skulle vara så att vi får en lägenhet i storvreta betyder det att jag byter skola. 
Vilket jag faktiskt inte är så taggad på just nu, eller snarare inte alls.
&vet ni vad? De är 6 st klasser i åttan, varav 20-29 elver i varje, vilket betyder att det är minst 120 åttor, hurra, verkligen, hehe.
Sen äre ju en massa andra saker, därav ingen kommer få veta ett skit om.
Skolan var iaf bra idag, då var jag änsålänge glad, även om vissa misstag, elr ngt , uppstog.
Aja, nu vet jag inte vad jag mer ska skriva, eftersom jag som vanligt har glömt allt, &dt som jag minns tänker jag inte skriva, höhö.
puusss påer alla sötnosar som har läst! <3

Alla bilder kommer inte nu, eftersom jessica inte har skickat ännu, så de kommer väll så fort jag har de.
Men mina kommer ivf.











Nu vart dt en massa bilder, men fler kommer! :D 
iih, älskar dej jessica! <3 (:

Kommentarer
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; aha okej :) det lät skoj :D

ne jag satt och vänta på att postbilen skulle komma hela dagen bara ^^ :D hahha

2009-05-26 @ 15:06:04
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: sabina

Tack för din kommentar! :))

2009-05-26 @ 17:13:31
URL: http://ssabinaa.blogg.se/
Postat av: Amir

naej...!! vad ska jag nu läsa!? :D

2009-05-27 @ 22:54:09
Postat av: jessica

du..du e dum, vrf klipper du bort dig själv på vissa bilder och lämnar kvar mig där jag ser helt störd ut och säg inte att jag inte gör det för då blir jag sur att du ljuger okej!

jag älskar dig med föresten :) <33

2009-05-28 @ 20:36:22
URL: http://[email protected]
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

härliga bilder :)

2009-05-28 @ 20:53:57
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: johanna

sv amri; haha, du får hitta ngt annat (a), nej menbörjar igen när jag får datorn :D

2009-05-30 @ 16:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0