fittttttta! :o

Helo :]]
Fitta, fitta, fitta också! Jag har på ngt konstigt sätt fått för mig att jag hade 12 sidorpå so:n, men jag har bara sex! Jag måste ha råkat räkna baksida&framsida försej :s 
Vilket var sjukt otroligt dumt utav mig! Antingen måste jag skriva om nästan allt, eller så får jag försöka fixare på ngt annat sätt, ja hur dt nu ska gå till ha rjag ingen aning om :s
Usch, panik! Ska ju vara inlämnat imorn ;ö
Jag har information, så jag skulle kunna fylla ut texterna, men problemet då är ju att jag troligtvis kmr få göra om allt ..
Huurrrraa! 
Nu är jag faktiskt lite irriterad på mig själv, :(
Stort misstag liksom ;o
Men tror faktiskt jag kan fixare nu utan att göra om skiten! :D 
Så nu är ja glad igen! ((: nte för jag nte vare nyss men iaf (a)
& ännu gladare är jag för att rummet är städat &jag hittade min vita kajal när jag dammsög! :D den låg under tvättkorgen x))
haha, ska bara skriva klart uppsatstenm duscha, och sen tror jag faktiskt att jag ska sova, dt e mitt  nya intresse (a) :D
hihi, pusss gullungar! 


Saknar min emil för mkt! <3
&Jessica också, fast dt har jag redan sagt till na idag :)<3

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: asså jag vet inte om vi får det, men som de lät på mamma, om inte Minna förljer med så får vi det ;) men inte säker som sakt ;) <333

2009-05-07 @ 22:22:58
Postat av: Isolina - jag vet att du aldrig tröttnar...

åh, surt de med so:n :( <3

2009-05-07 @ 22:31:22
URL: http://icho.webblogg.se/
Postat av: Amir

sweet katt , repor på bilen va? :D fan nu blir man sugen på att skaffa en katt :D

2009-05-08 @ 07:14:59
Postat av: Johanna

hihi, världens sötaste! :D

Nepp, inga repor ;))

hih, dt borderu :D de e smartare än varu tror också ;ö hih :D

2009-05-08 @ 13:46:43
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0