Bloggpaus.

Hejj! :))<3
Blir ett till inlägg nu, tänkte vänta tills imorn, men så blir det inte.
Jag har tänkt på det ett tag nu, inte så jätte länge, men när jag väl läste på en annans blogg att hon kanske skulle sluta så bestämde jag mig.
Nu tar jag en bloggpaus, och jag tror faktiskt inte att det kommer bli en kort.
Utan en ganska lång, min blogg ligger just nu helt nere på botten, jag har bara en massa tråkiga inlägg hela tiden, även om jag har tyckt att jag alltid har haft det.
Har bara samma gamla bilder hela tiden, för jag har inte haft någon ork att ta några.
Internet försvinner då&då, och kan därmed vara borta över en dag, som tex. förra veckan, när jag inte hade något på flera dagar.
Följden på det blir att mina besökare sjunker, exakt hela tiden.
&tillsist blir aldrig den nya designen gjord, eftersom jag inte har någon inspiration alls.
Finns säkert flera anledningar, men kommer inte på något för tillfället.

Jag kommer ihåg innan internet började krångla för första gången, då fick jag bara fler&fler besökare hela tiden, det gick grymt bra! Men sen började krånglet, och nu är det precis tvärtom, det sjunker & sjunker för varjedag som går.

Funderar däremot på att fixa en annan blogg, men den ska inte vara lik den här på något sett alls.
Det är en sak som jag har tänkt på hela sommarlovet, men vi får se om jag tar tag i saken snart..
Ja, finns väll inte så mycket mera att skriva faktiskt, ni kommer märka på msn eller så när jag börjar blogga igen.
Men ni får hare bäst så länge, så får vi se när jag börjar igen :) inte för att någon bryr sig, men iallafall.
Puuuuussssssss!

&sorry för en sjukt lång text, men tyckte inte att det spelade någon roll med tanke på att det inte kommer komma några fler inlägg på länge nu ;)

Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: haha aki, mörk är det för mig! ;D. Haft en bra helg? eller söndagen är inte över än men ändå :D :* ^^.

2009-10-04 @ 10:06:39
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Tack :D Vad kul! Vad satte du för priser på smyckena då..?

2009-10-05 @ 07:42:26
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Alexandresen

ta hand om dig

2009-10-12 @ 21:18:08
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

hoppas allt är bra med dig iaf!

2009-10-14 @ 12:34:07
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0