Smink kurs,

Tjenare snyggingar :D<3
Kom till Uppsala lite innan fyra, träffade bror&nissepisse där (:
Så vi gjorde lite saker, sen gick vi till smink kursen, men Ella fick inte vara där, haha x)
Aja, va inte det roligaste i början, fick tvätta bort exakt allt smink jag hade, och sedan sitta mitt inne i affären med massa folk, taha -.-'
Ah, och sen fick man världens mongo sminkning, hehe.
&Jag som är sämst på att säga nej, fick med mej lite mer smink än vad jag hade tänkt mig, så var tvungen att betala 200 också, huh, jag suger :(
Blev iallafall en foundation, fastän jag precis har slutat med det, haha ;$, en rouge, ett läppglans & en ögonskugga.
ville egentlige bara ha de två första sakerna, menmen.
höhö, pusss!
Ngra gamla tråkiga bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0