Äckel internet

Tja gullungar! :))<3
Jag är just nu skit irriterad på det dumma internetet! Jag lovar&svär på att jag säkerligen ägnar 2 timmar sammanlagt varje dag för att försöka få det att funka -.-'
Jag hatar skiten! Frågade mamma om inte mitt telia inernet borde funka, eftersom min dator liksom ligger på samma abonnemang grejjs, men den skiten betalade hon inte &sen så hoppades hon på att de inte kommer och tar min dator, vadå hoppas?! Jag dör hellre än att va utan den :'(
Hon säger att hon inte har råd att betala, men hon får en jälva massa extra pengar varje månad just nu, visst de kanske måste användas till annat, men vi har ju fan klarat oss förr.
Ah, sen fattar inte idiotenerna att det här internetet inte kommer funka när det blir kallar ute -.-'
Hihi, ni kanske märker att jag är på sjukt dåligt humör? Är inte ofta , men men ..
pusss, nu ska jag försöka bli lite positiv..
Gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0