Blev knivsta istället för kulturnatten :D.

hejsan svejsan sötnosar :D<3
Nu kommer jag skriva en massa här, så var beredda ;).
När vi satt på bussen, jag, lia, john, nisse, robin, billy, aniela, elin&carro, så ringer robert och säger att det är fest hemma hos de, så jagm lia, robin, nisse&john beslutar oss för att dra dit istället för att vara inne i stan.
Så vi tog upptåget till knivsta, och efter det började vi gp mot tessh&robert, det var en bra bit, så robert kom och hämtade oss en&en på moppe, men typ på en gång började det spöregna, fyfan vad de öste ner regn! :o
Paraplyt var tom. nära på att gå sönder, haha.
Aja, sen när man kom fram var man skapligt fin ;).
Aja, var en massa trevligt folk där & det var roligt :D.
Sen på kvällen beslöt vi oss för att sova kvar där, eftersom vi inte pallade åka ända hem.
Ja ni, det var ingen god sömn inte, sov på golvet ihop klämd mellan lia&andersson och frös sönder, hade lias fuktiga tröja som täcke, mysigt (y.
Men aja, sen taggade jag och lia därifrån vid typ nio imorse, resten var kvar.
Gick till knivsta och blabla, nu är vi iallafall hemma (a).
Den som pallde läsa var typ bäst.
P U S S S S !


Gammal bild på mig&lia.
Alla andra bilder kommer senare, när folket har lagt ut några, så jag kan låna (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0