Kanske slutar med bloggandet

Tjenare sötisar :D <3
Var något jag skulle skriva för länge sen, men har glömt, tihi (a).
Funderar ivarjefall på att sluta blogga, eller iallfall ta bloggpaus, just nu tycker jag att det suger bara, och pallar inte bry mig om den för ett rött öre.
&pallar ju inte göra den nya designen någon gång heller ens -.-'
Men vi får se vad som händer :)) , hoho.
pussss!


&ännu en anledning till varför jag tycker det är värdelöst att blogga för tillfället, det tar mer än halvtimme för mig att ladda upp en bild :s.
För någon vecka sen tog det några sekunder, högst, men nu funkar helvettet fan inte -.-'
Ah, och somsagt för att jag inte har något att blogga om någon gång, har mina tankar på andra saker ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0