Fyfan för att färga håret! :'(

Hejsan alla snyggingar :*<3
Nu har jag färgat håret, &jag ångrar mig till 100%! skulle lyssnat på de som sa at jag inte skulle färga..
Fyfan vad de ser ut, fulare än fulast! :(
Skulle ju bli mörkt brunt, nu har jag svart hår med skiftningar i rött, så jävla sexigt!
Asså, nej, fyfan, ska aldrig mer färga håret, iallafall inte mörkare, det blir bara svart hela jävla tin :'(
Nejj, nu vill jag verkligen ha min färg som jag hade innan.. men det kommer ju ta flera månader, och om jag ska ha exakt samma hår färg, eller typ, så kommer jag nog få vänta tills i sommar ..
Men aja, det är väll bara att gilla läget, antar jag ..
Aja, nu till annat. Satt och kollade på klubberiets hemsida, jag&lia skulle egentligen ha åkt dit imorn, men blev ändrade planer :/
Sjukt synd.
Sen var det något mer jag skulle skriva, men har glömt bort..
puss påer <3
Haha, jag hade tråkigt någon dag, pallar nte bry mig om att kvalitén är skit.
Resultatet på håret kommer imorn ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0