Måste göra klart svenskan..

Tja gullungar :D <3
Har inte gjort något speciellt sen sist, mest bara suttit &redigerat en massa gamla bilder.
Är trött som satan &fryser ihjäl.
Måste göra klart svenskan snart, eftersom den skulle ha varit klar idag.
Jag är sist klar utav alla, känns ganska dåligt gjort utav mig, haha.
Annars brukar jag jämt göra klart de himla svenska uppgifterna på högst tre dar.
Hihi, men skit samma, har inget att skriva om som vanligt.
pusss<3

Sofia
Hade helt glömt bort bilderna från typ skolan idag ;) var bara tre st, men iaf :D <3

Kommentarer
Postat av: sofia

JOOOHANNA!!!!!!!! inte den bilden x) shit jag ser juh ut som en... ja jag vet inte vad! ;OO <3



<33

2009-09-05 @ 09:40:22
Postat av: Johhanna (:

SOOFFFFIIIIIIIIAAAA! :D jooo (a), du är söt :* pusssss

2009-09-05 @ 15:02:06
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0