På tal om allting..

Tja snyggingar ;) <3
Sitter här och fryser sönder, som vanligt, hatar den så kallade värmen i den här dumma lägenheten, den finns ju inte ens ;s.
Aja, har iallafall pluggat lite till, men går segt som satan.
Var någon som ringde på privat, var faktiskt ett tag sen sist nu, men det var en sån där idiot som inte säger ett skit, hatart -.-'
&På tal om mobiler, så har min damp, så inget funkar typ, måste ta bort alla sms, men det gör jag imorn.
Rensade föresten kontakt listan igår förngångskull, c 50 kontakter togs bort ;), känner mig rätt nöjd, men fler ska bort.
Kommer ändå få igen alla rätt snabbt.
Sen blev alla mina bilder från idag dåliga, pga jag råkade ha fel inställningar, smart som man är.
Men ska inet skriva något mer idag, pusss:*<3


Jag bara gör bort mig ..

Kommentarer
Postat av: Blondinenfrida

Hej! Nu har jag startat igång min populära veckans blogg-tävling! Vill du vara med? Skriv i såna fall en kommentar och meddela att du vill delta. Mer information finns på bloggen! Detta kan ju vara bra att vara med i om du vill få fler besökare, det kan jag nästan garantera eftersom många har fått besöksrekord genom denna tävling!



Puss och kram // Blondinenfrida



http://blondinenfrida.blogg.se/2009/september/veckans-blogg-tavling-1.html



2009-09-08 @ 13:22:52
URL: http://blondinenfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0